سرخط خبرها

نهضت جنگل یک نهضت بزرگ و ارزشمند است

امام جمعه فومن نهضت جنگل را یک نهضت بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: این نهضت نیازمند مطالعه پژوهش به منظور افزایش بصیرت و دشمن شناسی و ظلم ستیزی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن؛ سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ریاست دکتر محمد امین نقدی روز دوشنبه ۹ آبان ماه در کتابخانه شهید دستغیب مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام نقدی با ارائه مطالب و مصوبات گذشته در خصوص موضوع جدید مطالبی را ایراد و خواستار تلاش ادارات در خصوص اجرای مصوبات شد.

امام جمعه فومن میرزا کوچک خان جنگلی را به عنوان یک روحانی زمان شناس معرفی کرد که در برابر استبداد زمان مبارزه کرد روحانی مبارز که با فدا کردن جانش عزت و عظمت و معنویت ملت ایران حفظ کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی نهضت جنگل را یک نهضت بزرگ و ارزشمند دانست و گفت این نهضت نیازمند مطالعه پژوهش به منظور افزایش بصیرت و دشمن شناسی و ظلم ستیزی ضروری است.

دکتر نقدی میرزا کوچک را یک قهرمان آگاه و شجاع معرفی کرد و اظهار نمود. با برنامه ریزی و همکاری تمام سازمانها بتوانیم همایش و برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت این روحانی مبارز در تراز این شخصیت بزرگ معنوی برگزار کنیم تا آموزه های نهضت جنگل را در عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در جامعه ماندگار نماییم.

دیدار اعضای شورای فرهنگ عمومی از شنبه پنجم لغایت جمعه یازدهم آذر ماه سال جاری در سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی از خانواده معزز شهداء روحانیت شهرستان، حمایت مالی از کارگردان مستند جای پای سبز میرزا به منظور ساخت مستند از سوی شهرداری فومن، برپایی نمایشگاه آثار و اسناد میرزا و نهضت جنگل در هفته گرامیداشت میرزا در نگارخانه کیومرث صابری، انعکاس اخبار با استفاده از فضای مجازی و انعکاس اخبار از سوی اصحاب رسانه و تشکیل قرارگاه رسانه ای نهضت جنگل را در شهرستان، نصب بنر و تبلیغات محیطی از سوی شهرداریها و دهیاریها در طول هفته بزرگداشت مقام شهید روحانی میرزا کوچک جنگلی و ۱۵ شهید روحانی شهرستان، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در طول هفته بزرگداشت شهید میرزا کوچک جنگلی در روستا های بخش سردار جنگل برگزاری همایش بزرگ میرزا در یک تاریخ مشخص از سوی ستاد بزرگداشت میرزا در سالن شهدای خدمتگزار ،طراحی و توزیع فراخوان مسابقه مقالات علمی با موضوع نهضت جنگل از سوی دانشگاه آزاد اسلامی وتجلیل از برگزیدگان در همایش میرزا از سوی ستاد بزرگداشت برگزاری مسابقه نقاشی و شعر در سطح شهرستان و برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع نهضت جنگل میرزا کوچک برای عموم و مدارس را از اهم مصوبات این جلسه می توان عنوان کرد.

همچنین ببینید

جلسه شورای فرهنگ عمومی در ماسال تشکیل شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع تبیین و روشنگری و آگاهی بخشی و راههای برون ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *