سرخط خبرها

جلسه شورای فرهنگ عمومی در ماسال تشکیل شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع تبیین و روشنگری و آگاهی بخشی و راههای برون رفت در خصوص اغتشاشات و ناآرامی های اخیر ،کنگره میرزا در خصوص اقدامات انجام گرفته و همایش خانواده و افزایش جمعیت تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماسال،پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ با حضور اعضا شورای فرهنگ عمومی و مهمانان در دفتر امام جمعه تشکیل گردید.

 حسین شهید زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماسال : ضمن خیر مقدم به حاضرین با قرائت دستورات جلسه از اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست در خصوص دستورات مطرح شده نظرات و راهکارهای خود را جهت هرچه بهتر برگزاری برنامه ها ارائه دهند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت : با توجه به دستور جلسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای دستورات جلسه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا تصمیمات و مصوباتی را که اتخاذ می گردد پیگیری نماید.

موسوی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماسال با بیان اینکه : شورای فرهنگ عمومی شورای سیاستگذاری است و باید همه دستگاهها و متولیان فرهنگی افق درازمدت فرهنگی را در اولویت قرار دهند.

 رئیس شورای فرهنگی بیان داشتند:کار فرهنگی بسیار مهم بوده که لازم است همه مسئولان و متولیان امر دغدغه فرهنگی داشته باشند و مسیر تربیت جامعه را باید طوری برنامه‌ریزی کرد که دستاورد کار فرهنگی در نسل‌های آینده تاثیرگذار باشد. رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان نمود فرهنگ سازی و مسئولیت‌پذیری جهت ترغیب و تشویق جوانان به اعتقادات و رعایت شئونات اسلامی که یک مقوله بسیار مهم دین اسلام است که همه دستگاه‌ها و نهادها و سازمانهای مردم نهاد و تمام اقشار جامعه باید نسبت به ترویج فرهنگ اعتقادات و برای انتشارات اسلامی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده نمایند. ایشان با اشاره به اینکه نمی توان نسبت به نسل جوان و نوجوان که بیشترین جمعیت در کشور را تشکیل می‌دهند بی‌تفاوت بود تبیین و روشنگری در حوزه اعتقادات و ارزش‌های اسلامی را یک مقوله فرهنگی و اجتماعی و اعتقادی دانست که می بایست عمومیت داشته باشد.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت با توجه به شرایط فعلی جامعه که در حال پیشرفت در حوزه‌های مختلف می باشد، دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند که به این نظام ضربه بزنند که لازم است همه مسئولین و آحاد مردم به پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام برنامه‌ریزی‌ها و دشمنان را نقش بر آب کند.

  فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی در خصوص دستور جلسه گفت : در خصوص تبیین و روشنگری در جامعه در حوزه های مختلف باید کار شود و با همت همه مسئولین و  استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان و با استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان می توان جوانان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند جامعه را به تعالی رساند.که لازمه این کار همدلی و همکاری همه دستگاها و  مسئولین می باشد.

همچنین ببینید

نهضت جنگل یک نهضت بزرگ و ارزشمند است

امام جمعه فومن نهضت جنگل را یک نهضت بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: این ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *