سرخط خبرها

در مقابل دشمنی‌ها می‌ایستیم و جلوی هنجارشکنی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را می‌گیریم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت گفت: در مقابل دشمنی‌ها می‌ایستیم و جلوی هنجارشکنی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را می‌گیریم و در اجرای احکام و فرامین الهی آرام نمی‌نشینیم.

آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در رشت اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران در جنگ‌های مختلف از جمله جنگ هشت ساله نظامی که دشمن بر این نظام و ملت تحمیل کرد ، تحریم‌های شدید اقتصادی ، فتنه ۸۸ و فتنه‌گری های متعدد دیگر که بعد از انقلاب اسلامی به راه انداخته ، همواره رو سفید و سربلند بیرون آمده و خم به ابرو نیاورده و امروز شاهد رویش های داخلی و خارجی هستیم .

وی با اشاره به توطئه اخیر دشمنان و اغتشاشات که رخ داد ، اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران تاکنون همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و این گونه اقدامات سخیف ، در مقابل عظمت این کشور و ملت عددی نیست ، اما دستگاه قضا باید به تناسب عمل آشوبگران به موضوع ورود و با آنها برخورد کند .

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اصلا موضوع بر سر حجاب و بی‌حجابی نیست ، افزود : دشمنان اصلی ما آمریکای امپریالیسم و جنایتکار و صهیونیست‌ها هستند ، اما این بدان مفهوم نیست با ویروسی که این دشمنان در داخل جامعه پراکنده اند به مبارزه برنخیزیم .

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و ترسیم واضح و شفاف شرایط و واقعیت‌های حاکم بر آن گفت : در اتفاقات اخیر عده ای احساساتی و هیجانی رفتار کردند که باید تنبیه شوند ، یک عده هم فوق هیجانی عمل کردند که شدت برخورد دستگاه قضا با این افراد باید بیشتر شود .

نماینده ولی فقیه در گیلان عنوان کرد : دسته سوم ابزار دست دشمن بودند و برای آشوب و اغتشاش شهر به شهر می‌رفتند که آنها باید به سزای اعمال خود برسند و در این رابطه دستگاه قضا باید به تناسب عمل اغتشاشگران ورود کند .

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به سواد رسانه ای و تقویت آن اظهار داشت : بخشی از جمعیتی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند ، رفتارشان معلول فقدان سواد رسانه‌ای و عدم ارائه آگاهی و تحلیل مناسب از شرایط توسط رسانه ها به جامعه است از این رو این مهم باید توجه جدی متولیان امر قرار گیرد .

همچنین ببینید

دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان: دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان: لزوم ایجاد دبیرخانه‌ بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی با برش استانی در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان منطق بازسازی ساختار فرهنگی را مبتنی بر اصول و مبانی نظام پردازی دینی و اقتضائات چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد و ایجاد دبیرخانه‌ این مهم با برش استانی در گیلان را مورد تأکید قرار داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *