سرخط خبرها

نماینده ولی فقیه در گیلان: باید در مسئله حجاب جهادی عمل کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان، اقدام جهادی را لازمه مدیریت حجاب دانست و گفت: عفاف و حجاب باید در شهرها عیان و نمایان باشد.

آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان اظهار داشت: متاسفانه حجاب آقایان بهتر از تعدادی از بانوان است و با توجه به وضعیت موجود باید با جدیت و برنامه‌ریزی مطلوب‌تری وارد میدان شویم و در مقوله حجاب و عفاف، جهادی عمل کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان افزود: در بستر خوب ، انسانهای خوب رشد می کنند و وظیفه ما مسئولان این است که این بسترسازی مناسب را در بخشهای مختلف به خصوص در بخش حجاب و عفاف انجام دهیم و باید بیش از پیش اقدامات فرهنگی در ادارات ، سازمانها، تشکلها، بانکها، بیمارستانها و دانشگاهها انجام شود.

 امام جمعه رشت  اینکه نمادهای هر شهر باید در شهر دیده شود تصریح کرد: عفاف و حجاب نماد اصلی شهر ماست که فقط مخصوص بانوان نیست و مردان هم باید رعایت کنند و باید این نماد در سراسر شهر مشاهد شود.

 وی در ادامه به طرح گسترش عفاف و حجاب در ادارات و سایر دستگاهها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن از راه شبیخون فرهنگی ورود می کند، باید با نصب تابلو و بنرهایی،  بانوان را به رعایت کامل حجاب اسلامی رهنمون سازیم تا از این راه، عفاف و حجاب در جامعه ما نهادینه شود.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد:  مردم همواره پای نظام ایستاده‌اند و در تمام صحنه ها حضور دارند گفت: عده‌ای بی‌خرد و دشمن داخلی با تشویق رسانه‌های معاند درصدد ترویج بدحجابی به روش‌های مختلف هستند که باید در برابر آن ایستاد‌.

همچنین ببینید

دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان: دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان: لزوم ایجاد دبیرخانه‌ بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی با برش استانی در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان منطق بازسازی ساختار فرهنگی را مبتنی بر اصول و مبانی نظام پردازی دینی و اقتضائات چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد و ایجاد دبیرخانه‌ این مهم با برش استانی در گیلان را مورد تأکید قرار داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *